V úterý a čtvrtek jsme pro žáky 1. a 2. stupně ZŠ Kaplická připravili dalšV úterý a čtvrtek jsme pro žáky 1. a 2. stupně ZŠ Kaplická připravili další projektový den, tentokrát s tematickým zaměřením - Na lovu orlích per. Indiánské dopoledne jsme zahájili indiánskou legendou Stoupání na horu, ve které byla vysvětlena důležitost orlích per na indiánských čelenkách. Tudíž si žáci vyrobili vlastní čelenky, aby mohli ve třech připravených aktivitách SÍLA, MOUDROST a ODVAHA získat vlastní orlí pera jako důkaz těchto dovedností. Žáci se rozdělili do třech skupin a vydali se na stanoviště. Na stanovišti MOUDROST, žáci v první části poznávali zvířata např. vycpaného sokola, kachnu či lasičku a rostliny např. mech, křen, místní listnaté a jehličnaté stromy. V druhé části vyráběli řetězy z rákosu a šípků. Na stanovišti ODVAHY se zavázanýma očima hádali dle pohmatu obsah šesti krabic, ve kterých se skrývalo například: šustí, lebka, písek, čočka a další. Dále se zavázanýma očima překonali překážkovou dráhu a jako poslední důkaz odvahy se vydal každý žák sám ke hřbitovní stěně, odkud musel přinést svou sklenici se svíčkou a jménem. Na stanovišti SÍLY spolu s indiánem žáci překonali silovou a obratnou opičí dráhu, ulovili zvíře, házeli tomahavkem a stříleli z luku. Všichni žáci plnili úkoly s nadšením a radostí, všichni získali svá orlí pera na důkaz toho, že jsou moudří, odvážní a silní. Projektový den se všem moc líbil, a prý už se těší na další. projektový den, tentokrát s tematickým zaměřením - Na lovu orlích per. Indiánské dopoledne jsme zahájili indiánskou legendou Stoupání na horu, ve které byla vysvětlena důležitost orlích per na indiánských čelenkách. Tudíž si žáci vyrobili vlastní čelenky, aby mohli ve třech připravených aktivitách SÍLA, MOUDROST a ODVAHA získat vlastní orlí pera jako důkaz těchto dovedností. Žáci se rozdělili do třech skupin a vydali se na stanoviště. Na stanovišti MOUDROST, žáci v první části poznávali zvířata např. vycpaného sokola, kachnu či lasičku a rostliny např. mech, křen, místní listnaté a jehličnaté stromy. V druhé části vyráběli řetězy z rákosu a šípků. Na stanovišti ODVAHY se zavázanýma očima hádali dle pohmatu obsah šesti krabic, ve kterých se skrývalo například: šustí, lebka, písek, čočka a další. Dále se zavázanýma očima překonali překážkovou dráhu a jako poslední důkaz odvahy se vydal každý žák sám ke hřbitovní stěně, odkud musel přinést svou sklenici se svíčkou a jménem. Na stanovišti SÍLY spolu s indiánem žáci překonali silovou a obratnou opičí dráhu, ulovili zvíře, házeli tomahavkem a stříleli z luku. Všichni žáci plnili úkoly s nadšením a radostí, všichni získali svá orlí pera na důkaz toho, že jsou moudří, odvážní a silní. Projektový den se všem moc líbil, a prý už se těší na další.