Zásady TP ZMĚNA
- Služba je otevřena v dopoledních i odpoledních hodinác
- Službu poskytujeme v kanceláři nebo přímo v terén
- Služba je bezplatn
- Službu využíváte dobrovoln
- Služba je založena na důvěrnosti, diskrétnosti, zachovává mlčenlivost o tom, co nám sdělít
- Služba je poskytována všem bez ohledu na etnickou příslušnost, náboženské vyznání
- názory apod
- Pracovníci jednají v souladu se zákonem, nestranně a nezávisl
- Pracovníci mají odborné vzdělání
Při realizaci služby vycházíme z individuálního přístupu ke každému klientovi. Při poskytování služby respektujeme vždy vlastní vůli a přání klienta. Klienty vedeme k uvědomění si a převzetí odpovědnosti za své jednání. Při poskytování pomoci respektujeme rozhodování klienta služby.
Pokud chcete službu využívat, uzavřete s pracovníkem služby ústní Dohodu o poskytování služby. Máte právo si vybrat pracovníka, se kterým chcete spolupracovat na dosažení vašeho osobního cíle. O aktivitách je vedena dokumentace, do které může nahlížet pouze pracovník služby a vy.
Služba nebude poskytnuta tomu, kdo:
- nespadá do vymezené cílové skupin
- jeho aktuální zdravotní stav neumožňuje poskytování služb
- je pod vlivem alkoholu nebo dro
- je nad kapacitní limit služb
- chová se násilně a agresivně vůči pracovníkům služby
Práva klientů
- právo na podpůrné a podnětné prostředí
- právo na poskytování služeb bez ohledu na svůj původ, etnickou příslušnost, věk, sexuální orientaci, ekonomickou situaci, náboženské a politické přesvědčen
- právo na rovné a důstojné zacházen
- právo na bezplatné čerpání služby
- právo na soukromí a ochranu svých osobních údaj
- právo na kvalitní a odborné služby
- právo na odmítnutí nabízené služby nebo ukončení spoluprác
- právo na podání stížnosti na kvalitu poskytované služb
- právo zůstat v anonymit
- právo na včasné a jasné informování o pravidlech poskytování sociální služby a sankcíc při jejich nedodržován
- právo nahlížet do dokumentace, která je o klientovi vedena
Povinnosti klientů
- klient respektuje práva ostatních klient
- klient během poskytované služby respektuje pokyny pracovník
- klient dodržuje provozní dobu Terénních programů ZMĚN
- klient nesmí použít slovní nebo fyzickou agresi na pracovníka služby nebo jiného klient
- při vstupu do zařízení nesmí být uživatel ozbrojen, nesmí být pod vlivem návykových a omamných látek (drogy, alkohol
- klient nesmí ohrožovat pracovníka v terén
- během poskytování služby nesmí být uživatel pod vlivem návykových a omamných látek (drogy, alkohol
- klient nesmí sexuálně ani slovními narážkami obtěžovat pracovníka služb
- klient je povinen aktivně spolupracovat na plnění stanoveného cíle a řídit se smluvně ujednanými podmínkami
Pravidla sociální služby
- pravdomluvnost a vzájemná důvěr
- nevyužívat službu pod vlivem omamných láte
- dodržovat povinnosti klientů služby
Stížnost
Pokud nejste spokojeni s kvalitou a se způsobem poskytováni služby, můžete podat stížnost. Stížnost můžete podat také anonymně u pracovníka služby
- u ředitelky
- telefonicky na číslo 722 003 335 (v pracovní době
- písemně - vhodit do schránky na adrese Horní Brána 425, Č. Krumlo
- písemně – poslat poštou na adresu Horní Brána 425, Č. Krumlo
- e-mailem na e-mailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
O vyřízení stížnosti budete informováni.